[LINUX:15769] Re: kpackage sorusu

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Mon 22 May 2000 - 23:19:09 EEST

Hayir SuSE'nin kendi icindeki kpackage programi kurulu, orada bir
anlasmazlik yok. Sanirim sorun kpackage'in RPM veritabanini gorememesinden
kaynaklaniyor, yoksa su anda bir suru yuklu paket var ve bunlar sorunsuz
calisiyor. kpackage'in normal calismasini nasil saglarim SuSE'de, RPM
veritabanini tekrardan yaratmanin bir yolu var mi yuklu package'lari da
gorup ekleyebilecegi sekilde?

Tesekkurler...