[LINUX:15734] Re: merhaba..!

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Sat 20 May 2000 - 13:09:29 EEST

On Fri, 19 May 2000, "Erman Dinckaya" wrote:

>Herkeze merhaba ben linux e yeni baslamak isteyen
> biriyim ve elimde Debian 2.1 var ve ben win ortaminda uygulama gelistiriyorum
> fakat linux altindada program yazmak istiyorum perl,php,C++ falan sorum
> bilgisayarımda hem windows hemde linux kullanmak istiyorum ve Linux 'u de hic
> bilmiyorum baslangic sayilabilecek dokumanlar ariyorum </FONT></DIV>

Selamlar..
Oncelikle Linux'u sevmelisin. Bunun icin de onu kullanmalisin. Debian surumlerini hic kullanmadim. Fakat RedHat ve mandrake ile bayaa ugrastim. Bence bu ortamlar program gelistirmek icin mukemmel. Ayrica Redhat'taki dokumantasyon daha fazla. Fakat daha fazla dokuman ariyorsan internette LDP ve HOWTO'larda bolca mevcut. Ayriyeten linux'ta kullanabilecegin hemen butun programlarin kaynak kodlarina ulasabilirsin. Bence program gelistirmek ve programlamayi ogrenmek icin en iyi yol, bu kaynak kodlari incelemek..
Sevgi, saygi.. Linux..