[LINUX:15733] Re: Ynt: Re: Bir Linux'cunun ozelestirisi

From: Hakan Koseoglu (hakan@prosoft.com.tr)
Date: Sat 20 May 2000 - 08:23:47 EEST

Vasif İsmailoğlu wrote:
> linux o kadar da "seker" bir isletim sistemi deyil. Bu gun windows'da
> bir exe dosyasina tiklayin ve istediginiz programi kuruyorsunuz. Ama
> ben bir program kuracam diye bir suru C veya C++ dosyalari ile
> ugrasmak zorunda kaliyorum. Sikayetci degilim.

Bu eskidendi... Artik rpm var, ivir var, zivir var, sourcelerin
%90'inin icinde autoconf var... Artik kacimiz netten indirdigimiz her
mereti kurmak icin Makefile'ina bakiyoruz?

Bu meret neredeyse (kullanim acisindan) Windows kadar userfriendly. KDE
ile veya herhangi populer bir Windows arabirimiyle, networkuyle duzgun
bir sekilde kurulmus bir makinayi bir kullaniciya verin, hic sikayet
etmez, mutlu mutlu kullanir.. Ama kurdurmayin daha. (Corel Linux
haricinde, o da ne kadar `bizlerin` isine yarar tartisilir. :)