[LINUX:15669] Re: Turkce Linux kitabi

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Thu 18 May 2000 - 01:32:00 EEST

Gorkem beye iki diger liste uyelerinide ilgilendirdigini sandigim iki sorum
var=

1- RH 6.2 kurulumla birlikte Turkce font destegi veriyormu, yoksa kurulumdan
sonra konsol ve X fontlarini Turkcelestirmek icin baska islemler yapmak
lazimmi?

2- UltraATA66'yi patch yapmadan direkt olarak destekliyormu?

cevaplar icin simdiden tesekkurler, iyi calismalar.

Can Baytan.