[LINUX:15668] Re: Bir Linux'cunun ozelestirisi Was:Konfucious -

From: ALİ ÖZEN (ozenali@hotmail.com)
Date: Thu 18 May 2000 - 00:08:47 EEST

arkadaslar iyi guzel hos ama linuxu sevmeyen ve onunla ugrasmak istemeyen
bir kisi zaten hergun listeye gelen bu kadar mesaji okumaz sorun bizim
cektigimiz zorluklar degil sorun linuxun yayginlasmasi ve daha cok insana
ulasmasi surekli olarak begenmeyen kullanmasin demek olayi kisir donguye
sokuyor... macos donanima bagimli mac lerle pcler arasindaki fiyat farki
ortada biraz dusuk fiyatli olarak imac cikti onunda nasil sattigi ortada
ayrica macin yurdisinda kullanci sayisi ortalamaya vuruldugunda ulkemizin
epey uzerine ulkemizde mac ler genelde masa ustu yayincilikla ugrasanlarin
ve grafikerlerin makinesi olarak biliniyor...
lafin ozu burdaki hic bir kimsenin windowsu linux tan ustun gordugunu
sanmiyorum olay linuxun daha cok kullanici dostu olmasi ve bunun icin neler
yapilabilecegi.. bu tartisilsa bence daha hos olur.