[LINUX:15600] Sparc & Linux CD hazirlanmasi

From: hüseyin.... (huseyin@microserve.com.tr)
Date: Tue 16 May 2000 - 12:10:06 EEST

Selam,

Redhat'in FTP sitesinden Redhat6.2'nin Sparc için olan sürümünü bir klasör
şeklinde makineme download ettim. Şimdi bunu olduğu gibi bi CD'ye çekicem
ama CD'nin bootable olması falan gerekirmi diyee bi tereddüte düştüm.

Autorun dosyası falan da var ama yine de bu dosyaları olduğu gibi CD'ye
çeksem çalışır mı?

Hüseyin Gömleksizoğlu