[LINUX:15562] Re: Okullara bedava Linux labaratuvarlari kurmak

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Mon 15 May 2000 - 11:18:24 EEST

Selamlar,

Umarim Turkce fontlari tam calisan bir surum kullanirsiniz, benim bildigim
sadece Turkuaz Tekir hic ugrastirmadan Turkce calisiyor.

Iyi calismalar, projenizde basarilar dilerim

>Linux'u yayginlastirmak icin ciddi bir projem var: okullara bedava linux
>labaratuvarlari kurmak. Bunun icin yaklasik bir senedir ugrasiyorum

 Can Baytan M.D. http://meds.ktu.edu.tr/cbaytan/cbaytan.html
 Karadeniz (Blacksea) Technical University
 Medical School, Dept. of Physiology--Trabzon/TR
 Fax:+90(462)325-2270 cbaytan@yahoo.com (BX15TGE)