[LINUX:15541] Okullara bedava Linux labaratuvarlari kurmak

From: Necmettin POLAT (necmettinpolat@hotmail.com)
Date: Sun 14 May 2000 - 01:10:08 EEST

TRUUG baskani Mustafa beye ve tüm degerli Linuxverlere selamlar,

Linux'u yayginlastirmak icin ciddi bir projem var: okullara bedava linux labaratuvarlari kurmak. Bunun icin yaklasik bir senedir ugrasiyorum. MEB ve MEM Egitim Teknolojileri Genel Müdürlük'leri maalesef konuya o kadar duyarsiz ki (yazismalari görseniz aglarsiniz) ancak anladilar :-(

486 ve üstü kullanilmayan sistemleri toplayacak ve öörencilere kazandiracagiz. Bir medya atagi gerek basta ve sonra toplayarak sistemleri okullara kurmak.

Ayrica, programlar yönetmelige uygun olmaliymis. Mandrake 7.1 düsünüyorum taban olarak ve üstünde ögrencilere özel programlar, yararli oyunlar v.s bulmaliyiz...

Kampanya halen pazarlama müdürü olarak calistigim Eryaz Bilgisayar tarafindan yürütülecek. Daha önce bu calismayi TRUUG bünyesinde yapmaya calismistim ama maalesef basarili olamadim. Sizlerin katkilariyla bunu yapabilecegimi dusundugumden konuyu tartismaya ve bilgilerinize sunuyorum.

Sizlerden istedigim konuya yapabileceginiz net katkiyi belirtmeniz. Su an onaylar tamam ve is bize bakiyor. Kendimizi hazir hissettigimizde baslayacagiz.

Saygılar,
Necmettin POLAT
n_polat@eryaz.com.tr
Eryaz Bilgisayar