[LINUX:15463] Re: Mandrake Turkcesi

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Thu 11 May 2000 - 10:48:56 EEST

Evet bende aynisini yaptim, 1100MB'lik full kurulumu ikinci kere yukledim
sonuc ayni, konsolda Turkce i (yapi'nin i'si) yumusak g ve bir harf daha
sanki space'e basmis gibi bosluk seklinde gorunuyor, ayrica KDE alt
seridindede (herneyse adi) turkce fontlar cikmiyor. Ama mandrake boot
ederken trq_latin5'i yukledim diyor acaba bu trq_latin5'demi bir problem
var???? Yeni bir trq rmp'i yuklesek duzelirmi? Boyle bir rpm'i bilen varsa
lutfen yazsin. Veya problemin cozumunu bilen tabii. Simdiden tesekkurler.

Herkese iyi calismalar.