[LINUX:15466] Re:Re: Mandrake Turkcesi

From: Taner TANRISEVER (taner@balikesir.edu.tr)
Date: Thu 11 May 2000 - 11:15:30 EEST

beni mkullandigim XF86Config dosyasinda

    FontPath "/usr/share/i18n/charmaps/ISO-8859-9/75dpi:unscaled"
    FontPath "/usr/share/i18n/charmaps/ISO-8859-9/100dpi:unscaled"
    FontPath "/usr/share/i18n/charmaps/ISO-8859-9/misc:unscaled"

    FontPath "unix/:-1"

 satirlarim var.
ftp://space.balikesir.edu.tr/pub/linux/staroffice5.1/turkce_karakterler/
adresinde turkcelestirme ile bilgiler ve fontler var. ama yukaridaki
desene dikkat etmek gerekiyor.
ayrica notlarin ve fontlari hacettepeden indirdigimi soylemeliyim.

Yrd.Doc.Dr. Taner TANRISEVER
Balikesir Universitesi
Fen-Edebiyat Fakultesi
10100 Balikesir-TURKEY