[LINUX:15444] tekrar internet baglantisi

From: Ersan YILDIRIM (ersany@mail.com)
Date: Thu 11 May 2000 - 06:53:10 EEST

Merhaba
Hala redhat 6.2 kullaniyorum ve bir kez denemek amaci ile mandrake yi kurup geri kaldirdim ve yeniden redhat6.2 yi kurdum.
Modemim isa 56k apachi normal bir sekilde tanidi.iNternete girmek icin iki tane iss kullaniyorum birisi webbee digeri ise ixir. İkisinide ayri ayri denememe ragmen yani birini komple kaldirip teki uzerinden ayarlamalar yapip baglanmak istedigimde soyle bir mesaj aliyorum "The pppd daemon dide unexpectedly" veya sifremin ya da kullanici adimin yanlis olduguna dahil bir hata mesaji aliyorum. Ayrica etc/resolv.confa da nameserver a.b.c.d gibi ayarlarida yapmama ragmen ayni seyler tekrarlaniyor. Fakat bu iki hesabımla win98 den rahatlikla baglanabiliyorum.
Bunun bir cozum yolu varsa ve yardimci olabilirseniz sevinirim.
TEsekkurler