[LINUX:15437] Re: QNX - Tek disketlik isletim sistemi

From: sozmen (sozmen@zk3.dec.com)
Date: Wed 10 May 2000 - 19:56:08 EEST

levent wrote:

> selam millet,
>
> QNX - Tek disketlik mükemmele yakın bir işletim sistemi...
> Hayram kaldım. www.qnx.com
>
> Malum isletim sistemine ithaf olsun... ;-)
>
> Acaba, bunun sunucusu da var mı ki?
>
> adem

Ne yazik ki open source degil. Bir iki yil once QNX kullandim, real-time
ozellikleri olan bir UNIX turevi. Oyle etkileyici bulmamistim dogrusu.
PC platformunda kernel pre-emptive UNIX istediginizde cok fazla
seceneginiz yoktu o zamanlar. Artik degil bedava, ustune para verseler
verseler elimi surmem. Boyle seyleri alip urun gelistirmede kullanmaya
basliyorsunuz ondan sonra adamlar ya elinizdeki surume destek vermekten
cayiyorlar ya da sirket kapaniyor, ya da destek vermek icin ananizin
nikahini istiyorlar ayvayi yiyorsunuz.
Halbuki open source olunca gerekirse gidip orasini burasini baskasina
muhtac olmadan ben tamir edebiliyorum.

Gokhan