[LINUX:15436] Re: squid accesslari

From: Murat H. CANDAN (mhcandan@tr-net.net.tr)
Date: Wed 10 May 2000 - 18:33:23 EEST

Selam,

        Benim squid.conf ta durum soyle:

acl localhost src 127.0.0.1/255.255.255.255
acl local src Y.Y.Y.Y.0/255.255.255.0
http_access deny all !localhost !local

        Bunu bir denermisin, ve hala devam ediyorsa sorunun network yapini biraz daha
anlatsan iyi olacak bir cozum icin. Yukarda local squidi kullanmalrina izin
verecegin C class networ oluyor.

Murat