[LINUX:15413] routing

From: Zafer Berber (berberz@itu.edu.tr)
Date: Wed 10 May 2000 - 12:08:29 EEST

   A networku var bu network 10.0.0.0 ve 255.255.255.0 subnetmaskina
sahipler

   Birde B netowrku var bu networkte ayni sekilde 10 lu iplerden olusmakta

 A networkunden birisi B networkune dial-up baglanip o networke logon
oluyor .

baglandigi zaman diyelim ki 10.4.2.3 ip sini aliyor
sorun su A ofisi internete cikiyor: kullanici A ofisindeki tum istekleri ;
internet yada baska bir makineye erismek istediginde B ofisi uzerinden
dolasiyor ve dogal olarak yapamiyorum routing ile gecici cozumler bulunur
dusuncesindeyim ama soyle bir sorun var B ofisinde 10.0.0.5 li bir makine
varsa A da da ayni ip ye sahip makine mevcut dogal olarak network
sacmaliyor

yapilmasi isrtenen su A ofisindeki kisi bulundugu agdaki pclerle ilesimini
yaparken B ofisi uzerinden dolasmasin ayni sekilde B ofisindeki
isteklerini yaparkende A ofisi uzerinde dolanmasin
routingle belki cozum bulunabilr gibi geldi bana ama ayni makineler olunca
mantiksiz geldi

 Ben cozum olarak sadece baska bir ip tanimlamaklaz cozulebilecegi
kanisindayim.
Bir fikri veya onerisi olan var mi ?

iyi calismalar

Zafer Berber