[LINUX:15412] Re: Apache Jserv

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Wed 10 May 2000 - 11:25:46 EEST

Ayni problemle bende karsi karsiyayim.Sanirim cozumu
sole.Normalde JSERV1.1 sadece JSDK2.0 ile calisacak
sekilde ayarlanmis.JSERV dokumanlarinda da bunu diyor
vede resmen ne ust surum nede alt surumu kullanmayin
diyor (!!!).Bende JSDK 2.0 i ariyorum ama
bulamadim.Belki hata yapiyorum ama bakalim diger
arkadaslar ne diyecek??

--- Selami AKSOY <selami@Ghost.AnadoluNET.Com.TR>

=====
Omer Faruk Sen