[LINUX:15391] Re: KDE

From: Onur Safak (onur@postproduction.com.tr)
Date: Tue 09 May 2000 - 16:45:24 EEST

Bahsettiğiniz sorun international keyboard layout tan kaynaklanıyor.
Programın sahip olduğu ufak fakat bazen rahatsız edici bir bug. Ekranı
dolduran mesajlar dışında bir zararı yok. Sanırım şimdilik bir çözümü de
yok. Zaten KDE bug listesinde de yer alıyor. Sonraki sürümünde giderilmesini
umuyoruz.

İyi çalismalar...

Onur Safak / QuaRizzma
e-mail 1: onur@postproduction.com.tr