[LINUX:15389] Re: php ile dosya gonderme

From: Oguz Demirkapi (oguz@4tr.de)
Date: Tue 09 May 2000 - 15:23:08 EEST

Selamlar,

> Selam,
>
> Kasdettigin olay, server'dan bir dosya gonderip bunu client'in local
> diskinde saklamak ise, bunun sadece ve sadece signed java applet'le
> yapılabileceğini, üstelik işlem için bir de kullanıcının onayının
> alınması gerektiğini biraz zihin cimnastiğiyle bulabildim. Bilmiyorum,
> başka arkadaşlar bu konuda ne diyor.

Eger Client icin dosya almasi diye bir beklentiniz var ise bu i$lemi
gercekle$tiren Java platformunu JRun il kolayca olu$turabilirsiniz.
Ancak Kur$at'in vurguladigi gibi kullanicinin onay verme zorunlulugu her
zaman olacaktir.

Nette bu tarz cali$an bazi siteler var. www.freedrive.com yada
www.i-drive.com siteleri ucretsiz alan vererek bu alana gerek upload
gerekse download i$lemlerini yapmanizi sagliyorlar. Client tarafina
aktarilan dosyalar icin de Java ile geli$tirilen arayuzler
kullaniyorlar.

JRun sayfalarina

     http://www.allaire.com/Products/JRun/

adresinden ula$abilirsiniz.

JRun hakkinda detayli bilgileri cok yakinda CFTR (www.CFTR.net)
sayfalarinda da Turkce olarak bulacaksiniz.