[LINUX:15335] i810 chipset ve Crystal CS4299 sound chip

From: Enver ALTIN (enveraltin@yahoo.com)
Date: Mon 08 May 2000 - 02:17:01 EEST

Merhaba,

Tomato T810B-S anakart uzerinde sadece 56K Conexant Modem var (onu da
yediremiyorum ya; icim gidiyor). 32 MB RAM ve bilumum CD-Rom; HD
kombinasyonu.

Redhat Linux 6.2 /dev/hda3 olarak kurulu ve canavar gibi calisiyor.

/dev/hda4 uzerinde ~150MB swap partition'um war.

Simdi gelelim probleme; bu board uzerinde Crystal'in CS4299 chip'i var. Bunu
herhangi bir sekilde kuramiyorum. Bu ses karti AC'97 uyumlu ve teorik olarak
AD1881 ile de uyumlu. Ancak calisan herhangi bir driver bulamadim.

Driver kaynaklari olarak:

ALSA - Advanced Linux Sound Architecture Project:
http://www.alsa-project.org/
OpenSound - http://www.opensound.com/

bunlari biliyorum.

Ancak henuz calisan olmadi; ALSA, i810 icin (Intel'in orjinal board'u)
driver iceriyor; ancak malum bizim board'un chipseti i810 ama sound chip'i
CS4299.

Kurabilen yahut ilgilenen arkadaslarin mesajlarini bekliyorum.

Herkese tesekkurler.