[LINUX:15312] Re: lilo

From: Aydemir Memisoglu (memis@ug.bcc.Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 06 May 2000 - 17:39:59 EEST

Makinede 1 tane harddisk var.
hdb olarak goruluyor.
Partionlarla tekrar oynadim ve su an:
hdb1 de windows var.
hdb2 de linux
hdb3 te linux swap

/etc/lilo.conf icerisindeki o satir su sekilde
boot = /dev/hdb
#lilo
dedigim zaman da su mesaji veriyor:
Warning: /dev/hdb is not in the first partition
adding linux *
adding dos

bilgisayari tekrar baslatinca lilo kendini yukleyemiyor.
L 01 01 01 ..
01 01 ...
seklinde devamli bir mesaj veriyor.
Bu sorunu nasil duzeltirim?

partion quest'in boot magic ini kurdum, bu program ile mouse ile
basltacagimiz dosu secebiliyoruz; ama o da olmadi.
su an Linux'a sadece boot disketi takili iken vmlinuz root=/dev/hdb2
diyerek girebiliyorum. floppy i ve c (windows diri) i mount edemiyorum.
> kernel does not have support for fs type vfat
diye mesaj aliyorum.
mount edebilsem Lilo nun yeni surumunu deniyecegim; ama olmuyor.

Tesekkurler,

aydemir