[LINUX:15310] Mandrake 7.0 icin tesekkurler

From: Cagatay Gurturk (sazi.gurturk@turkport.com)
Date: Sat 06 May 2000 - 16:40:24 EEST

Oncelikle boyle guzel bir dagitimi insanlar ucretsiz dagitabildikleri cin pcmagazine
ve bu ise önayak olan sayin Gorkem CETIN e en icten dileklerle tesekkur ediyorum...Turkiyede linuxun gelismesinde cok buyuk bir kampanya oldu.Gordugum kadariyla herkes bu olaydan sonra makinesine linux kurmak icin can atmaya basladi.Gercekten de mandrake yeni baslayanlar icin cok ideal ve kaliteli bir dagitim...
Boyle calismalarin devam etmesi dilegiyle.....