[LINUX:15211] Ynt: Re: Sendmail ile ilgili bir soru

From: Gunduz Kederli (gunduz@tby1.bim.uludag.edu.tr)
Date: Wed 03 May 2000 - 09:12:37 EEST

-----Özgün İleti-----
Kimden: OZGUR CENGIZ DEMIR <ocd@mail.koc.net>
Kime: Multiple recipients of list LINUX <linux@listweb.bilkent.edu.tr>
Tarih: 02 Mayıs 2000 Salı 11:47
Konu: [LINUX:15144] Re: Sendmail ile ilgili bir soru

:On Tue, 2 May 2000, Nurhan Kalfayan wrote:
:
:> Sendmailde insanlarin gonderdigi maillerin birer kopyasinin bana
gelmesini
:> nasil saglarim. Disaridan kullanicilarima gelen maillerin kopyasini almak
:> icin aliases dosyasini kullaniyorum. Ama gidenlerin kopyasini almasini
:> bilmiyorum. Eger boyle bir imkan var ise yardimlarinizi bekliyorum.
:>
:> Saygilarimla
:> Nurhan Kalfayan
        :
        :Ben size bu bilgiyi vermek yerine kinamakla yetiniyorum...
:Ozgur C. Demir
:Koc.NET

Buda ilginc bir yaklasim..
"ben bunu yapmayi biliyorum ama sen ogrenirsen yanlis kullanir kaka isler
yaparsin. birak bu isleri ben yapayim. sen otur oturdugun yerde kaka cocuk..
bir daha boyle seyler yapmaya da kalkisma "

herkese kolay gelsin

Selamlar, Sevgiler........
Gunduz KEDERLi