[LINUX:15198] FormMail & Toplu Mail

From: Alper Temel (alper@teklan.com.tr)
Date: Tue 02 May 2000 - 23:22:38 EEST

Selamlar,
2 adet sorum olacak

1. Apache 1.3.4 web server uzerinde hostinglik yapiyoruz. Bir musterimizin gondermiş oldugu (mail gonderen) FormMail.pl dosyasini cgi-bin dizini altına yerleştirdik.İnceledim ve tüm pathler ve tanimlar dogru bir şekilde yapılmış. Ancak anlayamadıgım bir konu surekli olarak gonder tusuna basildiginda serverin HTTP500- Internal server error hatası veriyor olmasi. Acaba bu dosyanin calismasi icin server uzerinde her hangi bi islem yapmak mi gerekiyor? Not: Diger musterilerimizin Formmail.pl dosyalari cgi-bin dizinide sorunsuz olarak çalışıyor.

2. Mail Server da 2000 e yakin user var. Bu kullanicilara toplu mail atmak istiyorum mumkun mudur? Mumkun ise elinizde ornek script var mı?
Yardımınız için şimdiden teşekkürler