[LINUX:15183] Ynt: Re: Sendmail ile ilgili bir soru

From: Mehmet Ozdogan (mehmet@emrebilgisayar.com.tr)
Date: Tue 02 May 2000 - 19:52:21 EEST

Merhaba. Sendmail Configurasyonu hakkinda bilgi bir cok how-to kaynaginda
mevcut, konusuna hakim bir kullanici olmak istiyorsaniz manual okumayi,
visual olarak sorunu cozmeyi boylece ogrenmeyi deneyebilirsiniz

www.linux.org.tr > BELGELER
www.gelecek.com.tr > BELGELER
www.linux.com > SEARCH

adreslerini ziyaret etmenizi tavsiye ederim.