[LINUX:15151] Re: Sendmail ile ilgili bir soru

From: OZGUR CENGIZ DEMIR (ocd@mail.koc.net)
Date: Tue 02 May 2000 - 12:02:58 EEST

On Tue, 2 May 2000, Nurhan Kalfayan wrote:

> Kimsenin baskalari tarafindan sorularinin cevabi yerine onlara bu isin nasil
> yapilacagini anlatilmasini duyamyi istedigini sanmiyorum. En azinda public
> olarak bu dusuncelerinizi yollamayin.

        Sizde bundan sonra anlatmak istediklerinizi en iyi ifade eden
cUmleleri seCerseniz gereksiz kInamalarla karSIlaSmak zorunda kalmazsInIz.
EGer amacInIza ulaSmak istiyorsanIz; sadece kendinizin deGil, duyduklarI
zaman karsInIzdakilerin de anlayabileceGi (doGru anlayabileceGi tabii)
Sekilde anlatmalIsInIz. YanlIS anlaSIlmaya yol aCacak bir cumle kurup,
ardIndan suClamaya girmek konusunda ayrIca bir kompozisyon hazIrlanabilir
elbette ama sanIrIm gerek yok,

BaSarIlar,

Ozgur C. Demir
Koc.NET