[LINUX:15145] Re: (Fwd) (fwd)

From: Raif Tolga KORKUNĮKAYA (tolga@www.soc.metu.edu.tr)
Date: Tue 02 May 2000 - 10:02:31 EEST

eger devrimin onerisiyle hareket edecekseniz,
yani tiramisu benzeri bir program ariyorsaniz,
ben mrecover'i tavsiye ederim,
http://members.xoom.com/monirdomain

makineyi dos disketi ile acip bolumleri kurtarabilirsiniz.
Burada benim iki hardiskimdeki ext2 bolumleri kurtardi,
yani bolum tablosunu gayet iyi duzeltiyor. fakat mbr'yi duzeltemiyor
dogal olarak lilo yok...