[LINUX:15129] qt 2,0

From: oktayekinci (oktayekinci@yahoo.com)
Date: Mon 01 May 2000 - 21:16:55 EEST

HTML icinmerhabalar
internetten qt2.0.tar.gz yi indirdim. içinde install adında bir dosya var.install etme
basamaklarını anlatıyor.bu dosyada belirtilen yere arşiv dosyasını açtım.
oraya kadar tamam fakat bu dosyada home dir. da .login veya .profile isimli dosyalara qt2.0 ın ve bir kaçşeyin dir. ni belirtmem gerektiğini yazıyor fakat bende bu isimlerde dosya yok.yeni oluşturmama rağmen bir sonuç vermedi..bash_profile
dosyası var onada ekledim.hiç bir şekilde compile edemedim.
isteyen olursa install dosyasını gönderirim.
install dosyasından birkaç satır ekliyorum aşağıya

Set some environment variables in the file .profile (or .login,
depending on your shell) in your home directory. (Create the
file if it is not there already.)

QTDIR - wherever you installed Qt
PATH - to locate the moc program
MANPATH - to access the Qt man pages
LD_LIBRARY_PATH - for the shared Qt library

ve bundan aşağıdada eklemem gereken kodları vermiş.