[LINUX:15128] Re: ariza

From: ALİ ÖZEN (ozenali@hotmail.com)
Date: Mon 01 May 2000 - 18:33:00 EEST

Slm
sorunun hakkında bıraz daha detaylı bılgı verebılırsen ıyı olur mesela
acılıs esnasında bılgısayarın speakerından hata sınyallerı gelıyor mu
gelıyorsa kac kere gelıyor. Bulundugun yerdekı voltajı sureklı olarak gıdıp
gelıyormu. ve guc kaynagı kullanıyormusun. son olarak arızadan once
bılgısayarına taktıgın yenı bırsey var mı(bır mouse bıle olabılır) bunları
gonderırsen daha saglıklı bılgı verebılırım