[LINUX:15107] Re: SSH

From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Mon 01 May 2000 - 10:30:13 EEST

  Selam,
Kurdugunuz SSH versiyonuna gore ssh1 ya da ssh2 destekleyen bir telnet
clienti kullanmalisiniz.Normal telnet ile baglanamazsiniz.SecureCRT 3.X
oneririm.

  Ikinci isteginiz icin,
/etc/hosts.deny dosyasina
in.telnetd :ALL

/etc/host.allow dosyasina
ALL: .ksu.edu.tr

yazip save edin.Ayrica sshd_config dosyasinda da baglanti yapmasini
istediginiz domainlari

AllowHosts .ksu.edu.tr

olarak belirtebilirssiniz.