[LINUX:15105] SSH

From: Adil AKYUZ (akyuz@ksu.edu.tr)
Date: Mon 01 May 2000 - 09:47:37 EEST

Merhaba,
RedHat 6.0 server da ssh secure shell kurdum ve bunun ile Telnet güvenligini sağlamak istiyorum. Slogin şu anda calisir durumda. Anlamadığım ben uzak bir bilgisayardan makinaya Telnet olmak istediğimde ssh devreye girecek mi.
Girmiyor ise bunun ile ilgili ne yapmam gerekecek.

Birde kendi üniversitem dışındaki bilgisayarlardan telnet olmasını istemiyorum. bunu nasıl yapabilirim.
selamlar.