[LINUX:14115] Re:Re: Linux listesinin genel gidisati

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Wed 29 Mar 2000 - 23:08:53 EEST

> [...]
> pek kolay degil samanlikta igne aramak gibi.
> Linux-yeniler listesi bence cok iyi olur (tabi gonullu
> yardim edecek birileri de listeye girerse). iyi
> bilenler icin ekran kartlari , modemler can sIkIcI
> oluyor ama baslangic seviyesindekiler (ozellikle ev
> kullaniclari) icin de listedeki cogu konu anlasilamaz
> seyler. Ama evde linux ile ne isiniz var windozla
> oyalanin derseniz o ayri. how-to lari okuyup bir
> seyler becerebilmek daha iyi tabi ama malesef
> hepimizin ingilizcesi o kadar iyi degil. Umarim bu
> acemiler listesini gerceklestirebilecek imkanlar

Merhabalar,

1. liste acmak hic sorun degil. sorun sucnu makina vs kaynagi degil.

ya linux listeisnin yanina linux-yeni acilabilir
yada linux yanina linux-adv (linux-usta, linux-uzman, linux-adm)
gibi bir liste acilabilir?

hangisi tercih edilir?

2. Ayni sorularin tekrar tekrar sorulmasi ve cevaplanmasi, tabii ki
kaynak israfi.
Yeni basliyanlar bu sorulari soprmasin denmiyor, ama onlarin kolayca
bulabiclecegi bir mekanziama kurabilsek ve insanlar pek copk seyi
kendileri yapabilse. Bir ogrenme ve ilerme gormek istenmesi dogal.

linux.org.tr de oldukca cok dokuman var; aalsaisn bazi yenilerini
eklemek lazim.

Liste tartismalarindan sonra, birr sorun cozuldugiu zaman, sorunun ve
cozumun drli toplu yazilamsini ve webte sunulmasi saglayabislek iyi
olur.

Onun uzerinde calsiacak gonullu var mi ?

Saygilar
Mustafa Akgul