[LINUX:14111] Re:Re: Linux listesinin genel gidisati

From: huseyin koyak (hkoyak@yahoo.com)
Date: Wed 29 Mar 2000 - 22:31:38 EEST

Yavaş bir baglanti ile liste arsivlerine bakmayi hic
denediniz mi ? ustelik o arsivlerden birsey bulmak da
pek kolay degil samanlikta igne aramak gibi.
Linux-yeniler listesi bence cok iyi olur (tabi gonullu
yardim edecek birileri de listeye girerse). iyi
bilenler icin ekran kartlari , modemler can sIkIcI
oluyor ama baslangic seviyesindekiler (ozellikle ev
kullaniclari) icin de listedeki cogu konu anlasilamaz
seyler. Ama evde linux ile ne isiniz var windozla
oyalanin derseniz o ayri. how-to lari okuyup bir
seyler becerebilmek daha iyi tabi ama malesef
hepimizin ingilizcesi o kadar iyi degil. Umarim bu
acemiler listesini gerceklestirebilecek imkanlar
yaratilir hepimiz rahat ederiz......