[LINUX:14091] Mandrake 7.0 sorunları

From: Bettencourt (bettencourt@glowingeyes.net)
Date: Wed 29 Mar 2000 - 16:13:49 EEST

1-)mandrake 7.0 kurduktan sonra açılışta X-windows la açayımmı diye soruyor. hayır dememe rağmen birkaç açılıştan sonra X ile açılmaya başladı, nerden düzeltebilirim?
2-)kde bir kere kendiliğinden kapandı (daha öncede olmuştu ama sonrasında anormal bişiy gözlemlememiştim) ve bir daha kde yi tam olarak kullanamadım, masaüstü bomboş, hadi o neysede hiçbir programda açılmıyor kde altında, başka user olarak kde açınca gene sorun yok, ne yapmam laazım?
3-)eski mandrake de konsolda 'setup' ve 'linuxconf' vardı ama 7.0 da 'setup' komutu yok benim bilmediğim yeni bir setup komutumu var acaba?
4-)sunucu olarak kurmadım ve ftp server kuracağım, kendi orijinal cd sinde acaba hangi paket ftp-server biliyormusunuz? orijinal ftp sini kurmak istiyorum,
şimdiden tüşekkürler
Bettencourt