[LINUX:14090] Re:Re: Linux listesinin genel gidisati

From: Murat Suluhan (msuluhan@tai.com.tr) ((msuluhan@tai.com.tr))
Date: Wed 29 Mar 2000 - 15:58:18 EEST

Merhabalar

bu yuzden linux-desktop, linux-acemi, comez, caylak, newbie, gibi bir liste
bence de lazim, bayagi iyi de uye bulunur bu liste de
Her iki liste uyelerinde de yeterli bilinc olusunca is okay, tabii burada
daha cok acemilerin bilinclenmesi lazim, ustalardan daha rahat bilgi aliriz
diye herseyi linux-adm, guru listesine atmamalari lazim

Saygilar, iyi calismalar EXACTLY F|R|E|E|D|O|M
Murat SULUHAN
Programmer
Join the C/C++ group: life_is_c-subscribe@egroups.com
Linux is like a wigwam, no windows, no gates, Apache inside !