[LINUX:13984] Re: CD + kernel

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Mon 27 Mar 2000 - 10:57:19 EEST

On Mon, 27 Mar 2000, Necdet YUCEL wrote:

> Elimde 2.2.12 kernelli Redhat 6_1 CDsi var. Bu CDden
> bircok makinaya kurulum yapmam gerekiyor. Her
> seferinde kurup cekirdegi 2.2.14'e yukseltmek yerine
> CDde degisiklik yaparak bu isi halledebilir miyim ?
> CD'ye baktim iki yerde vmlinuz gorunuyor (bu kernel
> olsa gerek) Simdi ben kernelli derleyip bu dosya ile
> degistirsem olur mu ? Biyerleri de bu degisiklikten
> haberdar etmem gerekir herhalde.
> Umarim cok sacma bir istek olmamistir :)
> Yardimci olabilecek herkese simdiden tesekkurler.
> iyi calismalar.
> Necdet Yucel
iki sekilde yapabilirsin:
1) Dagitimi degistirip icerisine kernel 2.2.14 eklersin . Bu islem pek
kolay degil.. Bircok test yapman gerekebilir.
2) Kickstart disketi hazirlayip kurulumu bir cirpida network yada CD
uzerinden halledebilirsin.. Daha sonra sadece /boot dizinindeki 2.2.14
Kernelindeki dosyalari yeni makinalara koyarak sorunu halledersin

iyi calismalar
dS