[LINUX:13983] CD + kernel

From: Necdet YUCEL (necdeath@yahoo.com)
Date: Mon 27 Mar 2000 - 09:50:45 EEST

Elimde 2.2.12 kernelli Redhat 6_1 CDsi var. Bu CDden
bircok makinaya kurulum yapmam gerekiyor. Her
seferinde kurup cekirdegi 2.2.14'e yukseltmek yerine
CDde degisiklik yaparak bu isi halledebilir miyim ?
CD'ye baktim iki yerde vmlinuz gorunuyor (bu kernel
olsa gerek) Simdi ben kernelli derleyip bu dosya ile
degistirsem olur mu ? Biyerleri de bu degisiklikten
haberdar etmem gerekir herhalde.
Umarim cok sacma bir istek olmamistir :)
Yardimci olabilecek herkese simdiden tesekkurler.
iyi calismalar.
Necdet Yucel