[LINUX:13971] multiple ip?

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Sat 25 Mar 2000 - 21:36:57 EET

selamlar.Benim soyle bir sorum olacak aslinda tam
olarak bir soru degil soyleki dikkat ettim internet
uzerindeki buyuk sitelerin iplerini bulmak icin
nslookup yaptigimda birden fazla ip goruyorum vede bu
ipler ayni bloga ait degil.Acaba bu nasil oluyor.
Aklimda 2 tane olasilik var.
1)Ayni makinaya birden fazla eth takip herbirine
farkli ipler vererek.Bunun icin farkli backbonelara
bagli olmak gerekiyor cunku adamlarin ipleri az once
de soledigim gibi farkli ip bloklarina ait.Birde belki
bu is aliasing ile de yapabilir.

2)Belki birden cok ulkede yahoonun serveri var.Vede
boylece yahooya hizli ulasim saglaniyor.

Birde sole birsey nasil yapilir?Ya da yapilabilir mi?
Bir ip var.Bu ipye sahip ana makinaya birden cok
makina ikinci eth ile bagli.Simdi mesela Apache server
ana makinada coktu.Hacklendi ben bir crona bir program
atiyorum vede eger apache ana makinada cokerse agdaki
alt makinalar bu gorevi ustleniyor.Diger daemonlar
icinde ayni sey soz konusu olsun( sendmail ....).Boyle
bir sey yapilabilrmi?Yapilirsa nasil yapilir?

=====
Omer Faruk Sen
YILDIZ UNIVERSITESI
ELEKTRONIK ve HABERLESME