[LINUX:13618] Fw: ne2000

From: Gokcen Ogutcu (gokceno@biker.gen.tr)
Date: Wed 08 Mar 2000 - 16:30:36 EET

merhaba,

desktop islerimde linux kullaniyorum, bugune kadar internete cikmak icin hep ppp kullandim, bu yuzden ethernet kartlari konusunda pek deneyimli degilim.

makinamdaki ethernet ne2000 (yanilmiyorsam piyasadaki en sorunsuz kartlardan biri), biri bana bunu nasil tanitabilecegimi ve bununla internete nasil cikabilecegimi anlatabilirmi (proxy arkasindayim) ...

detayli bir bilgi verirseniz sevinirim..

gokcen