[LINUX:13617] Re: corel linux

From: Baris Metin (barism@beyu.edu.tr)
Date: Wed 08 Mar 2000 - 16:14:48 EET

Selamlar ;

Az veri geliyor derken, netscape de hic bir siteye giremediginizi mi
soylemeye calışıyorsunuz?
Yoksa internet hızınızın yavaşlıgından mı?

eger hicbir siteye giremiyorsanız :
        /etc/resolv.conf dosyasında bir dns belirttiniz mi?
eger belirtmediyseniz bu dosyaya servis sağlayızınızdan alacağınız dns
in ip sini
        nameserver ****.****.****.****
seklinde yazın. /etc altında resolv.conf dosyası olmasa bile siz bu
dosyayı yaratın.

Iyi calismalar

Tolga Güver wrote:

> etc/ppp/ altında options dosyasını buldum ve icini sildim ve internete baglana
> bildim hepinize tesekkurler fakat bu seferde herhangi bir siteye girmek
> istedigimde netscape veri yollamasına ragmen superonlınedan hıc verı gelmıyor
> yanı 5-10 dakıka ınternette kalıp hıc bır cok cok az byte verı alıp beklıyorum
> bunun sebebi ne olabilir (superonlınedan kaynaklandıgını hıc sanmıyorum cunku 5
> dakika once wındowstan ınternete gırmıstım ve sorun cıkmamıstı)

Beykent Universitesi
Bilgi Islem Merkezi
Baris Metin