[LINUX:13538] crc error

From: halil ibrahim cetin (hcetin@metu.edu.tr)
Date: Mon 06 Mar 2000 - 19:57:27 EET

        Arkadaslar,

        16 Mb hafizasi olan AMD 486 dx 4 islemcili bir makinaya slakware
linux kumak istedim ve gerekli olan bootdisk ve rootdiski hazirladim. Daha
sonra bootdiskle bilgisayari acmak istedigimde kernele parametre verme
islemine kadar geldi. Enter tusundan sonra

uncompressing linux

--crc error

system halted

diyerek kaliyor ve sistem kilitleniyor. Ayni disketi baska makinalarda
sorunsuz olarak kullanabildim. Installation ile ilgili dokumanlari okumaya
calistim ama boyle bir durumu anlatan bir sey goremedim

Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim