[LINUX:13434] netscape,opera

Subject: [LINUX:13434] netscape,opera
linuxbilkent@webser.hay.net.tr
Date: Thu 02 Mar 2000 - 16:14:22 EET

Ben de linux altInda calIsan Netscape den nefret ediyorum.
Daha once windows altInda uzun sure hep netscape kullanmIstIm.ama linux da
netscape kullanmaya baslayInca gozumden cok fena dustu.Simdi windowslarda
da hic netscape cekip kurma zahmetine katlanmIyorum.Explorer
kullanIyorum.ne yazIkki durum boyle.
Opera cektim bi aralar linux da netscape e kafam bozuldugunda.
opera kurduktan sonra ilk olarak altavistaya baglandIm.ve inanmicaksInIz
ama sonuc faciaydI.search butonunu bir turlu goremedim.kendimden suphe
etmeye basladIm.acaba gozlerim mi bozuldu felan dedim.ama yine de seacrh
butonu yoktu.o gun operayI da sildim.simdi lynx kullanIyorum arada.
ama artIk server dan cok az surf yaptIgIm icin windows ta explorer isimi
goruyor.
selam.saygI