[LINUX:13425] netscape + java

Subject: [LINUX:13425] netscape + java
From: F. Serhat EBiL (ebilfs@ttnet.net.tr)
Date: Thu 02 Mar 2000 - 14:03:11 EET

bundan bir sure kadar once redhat 6.1, uzerinde netscape 4.7
kullanmistim.. netscape ile java applet bulunan sayfalari acmaya
calistigimda hic affetmiyor ve "bus error" verip gocuyordu..

sanirim bu sorun bir ara bu listede de taritisilmisti.. ben de inat edip
cozmeye calistim. Redhat'in support sayfalarinda sorunun 75-dpi
font'lardan ya da Netscape'in Java ile ilgili MIME-type ayarlarindan
kaynaklanabilecegini yaziyordu.. news gruplarda da benzer seyler
anlatiliyordu.. ancak ne yaptiysam ne ettiysem bi turlu cozemedim..
netscape 4.08'e "downgrade" :) ettim ama o da yemedi..

bunun uzerine ben de opera'yi download edip onu kullanmaya karar
verdim.. Ancak bu da tam bir hayal kirikligi oldu, cunku opera da java
applet acmaya calisinca goctu... :) bu durumda sorunun browser'dan
degil de font + java'dan kaynakladigini dusundum.. ancak daha sonra
maalesef zaman bulamadigimdan ve de daha once staroffice'e turkce
fontlari tanitirken zaten font'lari iyice bi dagitmis oldugumdan bu isle
daha fazla ugrasamadim.. :(

fse.