[LINUX:13392] Stat office51 Hk

Subject: [LINUX:13392] Stat office51 Hk
From: cahit (cahit@marun.edu.tr)
Date: Wed 01 Mar 2000 - 16:44:56 EET

Selamlar;

Tum listeden ozurler, bir yerlerde bulamadım..
Ancak Star office 51'i bir derginin verdigi CD den RedHat61 uzerine
kuramadım..
Glibc-so lib. kurulusu yarıda kesilerek mesaj veriyor. Readme de lib de
olusan setup dosyası SO51ınst dizinine kopyala deniyor ancak dosya orda yok
ki?

Lib kurulusu gerekli imiş ancak bir arkadas RPM dosyasından yuklememi
onerdi.. SO51 RPM var mıdır.
Bilgisi olan veya bilgi alabilecegim adres onerisi olanlara simdiden
tesekkur ederim.

Cahit Cengizhan
CC