[LINUX:17460] Re: AT isareti

From: Murat Koc (muratkoc@saneg.itu.edu.tr)
Date: Fri 30 Jun 2000 - 12:56:33 EEST

> Terbiye sinirlari icinde kalmaya calismanizi kutlarim. Keske bunu beni
> klavyediki @ isaretini goremiyecek veya onu bulamayacak biri yerine koyarken
> de yapsaydiniz. Birde mesajlari okumaya ve anlamaya daha fazla zaman
> ayirirsaniz sanirim daha iyi olacak.

Selam,

Yaklasik bi saattir kit linux bilgim ile klavyede @ isaretini amaktan bir
hal
oldum. Bir turlu bulamiyorum. (Yukariya copy-paste ile getirdim ama diger
programlarda ise yaramiyor) Secmedigim klavye kalmadi.

Yazdiklariniz aynen yukaridakiler bunlari okuyan herkes bende dahil olmak
uzere sizin @ isaretini arayip bulamadiginizi dusunur.

Sorununuzu asagidaki sekilde dogru duzgun anlatmak yerine alakasi olmayan
bir sekilde yukaridaki gibi anlatirsaniz ona gore cevap alirsiniz.

Bu durumda Ozgur un tepkisi son derece normal. Hem suclu hem guclu
biciminde Ozgur e bu sekilde laf atmadan once hatanin kendinizde oldugunu
gormeniz gerekiyor.

Herkesten bu mail icin ozur dilerim ama dayanamadim.

Cevap icin ozel mail kullanin lutfen.

IYI CALISMALAR

                                                          MURAT KOC