[LINUX:17455] Re: AT isareti

From: Eylul (halil@ultratv.com)
Date: Fri 30 Jun 2000 - 11:45:58 EEST

Terbiye sinirlari icinde kalmaya calismanizi kutlarim. Keske bunu beni
klavyediki @ isaretini goremiyecek veya onu bulamayacak biri yerine koyarken
de yapsaydiniz. Birde mesajlari okumaya ve anlamaya daha fazla zaman
ayirirsaniz sanirim daha iyi olacak.

Sorun suydu.
1. Yeni bir linux kullanicisiyim
2. Ney yaptimsa farkinda olmadan bir sey yapmisim. Ne alt, ne alt-gr, ne
Shift, ne Ctrl tuslari ve kombinasyonlari ile ne q ne de 2 tusuna bastigimda
@ isareti cikmiyordu.
3. Kanimca sorun Keyboard Map'lerinden kaynaklaniyordu. Ama benim bunu
cozebilme sansim madde 1'de.
4. Source'lari install etmedigim icin kernel derleyemedigimden ve ekran
kartini degistirdigimden ve madde 1 ve 2'den dolayi yeniden install ettim
her seyi. Su an her sey normal.

Halil