[LINUX:17426] Ynt: acilis servisleri

From: Zekai Oğuz ÖZALP (oguzozalp@hotmail.com)
Date: Thu 29 Jun 2000 - 21:04:27 EEST

acilis icin normalde ev kullanicisi icin anacron, autofs, crond, keytable,
linuxconf, xfs, usb aygitlariniz varsa usb, yaziciniz varsa lpd, eger yeni
aygitlarinizin otomatik taninmasini istiyorsaniz kudzu yeterli olur sanirim.

ayrintili bilgi icin http://www.mandrakeuser.org/admin/adaemon2.html
adresine bakabilirsiniz.

zekai oguz ozalp