[LINUX:17349] RedHat da dialup sorunu.

From: Murat Eray KORKMAZ (mulik@ktu.edu.tr)
Date: Wed 28 Jun 2000 - 08:27:48 EEST

     tekrar merhaba. Slackware den sonra RedHata gecmis olmak cok degistirdi vaLLa ortamımı. Ekran Kartı sorununu cozdum. bu seferde modem sorun
yasiyorum. elimde US-Robotics 56K Internal PCI bir modem war <!-- WinModem deil Slackwareden baglanti kurmusum --> KDE deki kppp ile banglanti kuramadim bir turlu. cua0, cua1, ttyS1, ttyS2 portlarina Query Modem diyince hepsinde Modem Ready diyo. fakat ATI kısımları hep bos.
    Setup i tamamladiktan sonra Connect edince (yukarida belirttigim butun portlarda bunu denedim) Modem Ready diyo sonra Initializing Modem diyor ve orda kalıyor. Daha devam etmiyor??? bunun sorunu ne olabilir acaba?

    Slackware de bu sorunu Modem Commandsdaki Init Modem: OK secenegindeki OK i kaldirarak cozmustum fakat simdi oda calismadi.. yardimci olursaniz sevinirim.

   İyi Çalışmalar.
Murat Eray KORKMAZ
mulik@ktu.edu.tr
http://www.1stenergy.gen.tr