[LINUX:17284] Re: Ethernet olayi...

From: A.Gurcan Ozturk (aozturk@ispro.net.tr)
Date: Mon 26 Jun 2000 - 20:56:16 EEST

 Selam,
Sirkette kullandigim makinada Intel EtherExpress Pro 10/100 bir kart
var.Ayrica sirkette Cnet marka Tulip uyumlu,Via-Rhine uyumlu bir kart
tipi,ve birkac tane de Surecom kullaniliyor.Ben kendim kullandigim
slack7 boxta bu 4 ayri kartin driverlarini kernele dahil etmek yerine
hepsinin modulunu bulunduruyorum.Istedigim zaman yukluyorum.Acilista
sadece Intel kartin driveri yukleniyor.

Eger sizin isinizde boyle birsey ise bu sekilde kullanabilirsiniz.Ama yok
ben tek tip kart kullaniyorum derseniz size hak veririm.
Her yigidin bir yogurt yiyisi misali.

P.S : Yukaridaki yazidan hergun ethernet karti degistirdigim dusunulmesin
:)

A.Gurcan Ozturk
aozturk@ispro.net.tr
ISPRO Internet Services

On Mon, 26 Jun 2000, Omer Faruk Sen wrote:

> selamlar.Sahsi bir sorum olacak neden module.Bence module olayi belki apachede ise cok yariyor ama kernel modulleri o kadar kullanisli degil.Modullerin sizce ne gibi yararlari var acaba?Butun arkadaslarin fikirlerini almak isterim.
>
> SAYGILAR
>

> "A.Gurcan Ozturk" <aozturk@ispro.net.tr> wrote:
>
> Surecom kartlarla birlikte driver module veriliyor disketi ile
> birlikte.

[bizzat ben kIrptIm...]