[LINUX:17083] Ynt: Garip bir durum!

From: Mehmet TARIMCI (mehmet@tuzlaatl.k12.tr)
Date: Tue 20 Jun 2000 - 09:48:55 EEST

> Merhaba,
>
> PCimde Redhad6.0 yüklü.
>
> GARIP_DURUM:
> 1)
> "pico xxx" ile sayfa acip bir seyler yazdiktan sonra Ctrl+S 'e
> yanlislikla bastim. PC kitlendi. Resetlemek zorunda kaldim...Bu hatayi
> ikinci defa yapinca LINUX acmadi. RESETlemeden bu durumdan nasil
> kurtulabilirim? Bu olay LINUX'un "reliability" eksikligimi olabilir mi?
Linux'te bir 6+1 adet sanal ekran mevcuttur.
CTRL-ALT-F(X) tuslari ile bunlarin arasinda geçis yapabilirsin. Eger sanal
ekran 1'de bir sorun çikti ise
CTL-ALT-F2 ile sanal ekrana geç
"killall pico"
ile pico'yi oldur sorununu cozmesi gerekir.

> 2)
> Okuldaki PC'de LINUX acildiginda grafik ekran geliyordu. Bu
> sabah actigimda gelmedi. Ne olmus olabilir? Acaba nasil grafik ekrani
> tekrar geri getirebilirim?

/etc/inittab
dosyasini incelersen kendi soruna kendin yanit bulabilirsin.