[LINUX:17080] RE: Garip bir durum!

From: VASFI UYSAL (IT-MEB-OSC) (vasfi.uysal@turkcell.com.tr)
Date: Tue 20 Jun 2000 - 09:16:59 EEST

-----Original Message-----
From: Gokhan Mutlu [mailto:mutlu@staff.ege.edu.tr]
Sent: Tuesday, June 20, 2000 9:01 AM
To: Multiple recipients of list LINUX
Subject: [LINUX:17079] Garip bir durum!

Merhaba,

    PCimde Redhad6.0 yüklü.

GARIP_DURUM:
1)
        "pico xxx" ile sayfa acip bir seyler yazdiktan sonra Ctrl+S 'e
yanlislikla bastim. PC kitlendi. Resetlemek zorunda kaldim...Bu hatayi
ikinci defa yapinca LINUX acmadi. RESETlemeden bu durumdan nasil
kurtulabilirim? Bu olay LINUX'un "reliability" eksikligimi olabilir mi?

2)
        Okuldaki PC'de LINUX acildiginda grafik ekran geliyordu. Bu
sabah actigimda gelmedi. Ne olmus olabilir? Acaba nasil grafik ekrani
tekrar geri getirebilirim?

Buyuk ihtimalle init 3 e dusmustur
konsola init 5 yazarsaniz grafik ekran sanirim gelecektir..

Gokhan MUTLU