[LINUX:17031] Re: Mandrake-sendmail

From: Can BAYTAN M.D. (Physiology) (cbaytan@meds.ktu.edu.tr)
Date: Sun 18 Jun 2000 - 22:30:10 EEST

Selamlar,

Bilgiler icin tesekkurler fakat:

# /etc/rc.d/init.d/sendmail start
bash: /etc/rc.d/init.d/sendmail: No such file or directory

Hmm, sendmail nerede? /usr/sbin'de o zaman:

# /usr/sbin/sendmail start &
[2] 1351

[2]+ Stopped /usr/sbin/sendmail start

Hoppala yavrum yaz geldi, carsiya kiraz geldi, stopped????

Simdi sira ntsysv 'de daha once oldugu gibi:

Hangi hizmetler otomatik olarak altrlsn? x

[ ] anacron # x
[ ] apmd a x
[ ] arpwatch a x
[*] atd a x
[ ] autofs a x
[ ] bootparamd a x
[*] crond
[*] httpd a x
[*] inet a x
[ ] isdn4linux # x
[*] keytable a x
[*] kudzu a x
[*] linuxconf a
[*] lpd a
[*] netfs
[*] network a x
[*] nfslock a x
[ ] numlock a x
[*] portmap a x
[ ] postfix a x
[*] random # x
[ ] rstatd a x
[ ] rusersd a
[ ] rwalld a x
[ ] rwhod a x
[ ] smb a x
[*] syslog a x
[*] usb a x
[*] xfs #

Simdi inet calisiyor, network de oyle, netfs bile calisiyor, benim bildigim
popd ve smtpd inet altinda calisir yanlismiyim?

Merak ettigim, baska birinin bu mandrake 7.0'da ayni sendmail problemiyle
karsilasip karsilasmadigi, yoksa mandrakeden hic mail server yapan
olmadimi??

Yardimlariniz ve gelecekteki yardimlariniz icin cok tesekkurler.

Herkese sevgiler.